OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PAYLAŞIM SİTESİ

Okul öncesi eğitimle ilgili aradığınız herşeyi buradan bulabilirsiniz.Eğitici oyunlar, ailelere rehberlik, öğretmenlere döküman, sunum ve eğitici filmler kısacası herşey burada.
 
AnasayfaTakvimGaleriSSSAramaÜye ListesiKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap
Giriş yap
Kullanıcı Adı:
Şifre:
Beni hatırla: 
:: Şifremi unuttum
Arama
 
 

Sonuç :
 
Rechercher çıkıntı araştırma
En son konular
» anko naruto hentai anme hentai
Perş. Ağus. 04, 2011 5:32 pm tarafından Misafir

» vitamins for fish
Perş. Ağus. 04, 2011 2:20 am tarafından Misafir

» Northern Area Family Medicine Location
Çarş. Ağus. 03, 2011 8:22 pm tarafından Misafir

» Old Medicine Bottles Henry Buch
Çarş. Ağus. 03, 2011 6:20 pm tarafından Misafir

» Basically as chintzy as warez
Çarş. Ağus. 03, 2011 2:29 pm tarafından Misafir

» Maoi And Drug
Çarş. Ağus. 03, 2011 1:40 pm tarafından Misafir

» 100 dating free percent site. Jehovah's witness dating website.
Çarş. Ağus. 03, 2011 10:41 am tarafından Misafir

» Drug Inspried Tv Shows
Salı Ağus. 02, 2011 1:35 pm tarafından Misafir

» fish oil 1000
Salı Ağus. 02, 2011 9:42 am tarafından Misafir

Anket
Kimler hatta?
Toplam 3 kullanıcı online :: 0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 3 Misafir

Yok

Sitede bugüne kadar en çok 70 kişi Çarş. Ekim 30, 2013 8:04 pm tarihinde online oldu.
Istatistikler
Toplam 645 kayıtlı kullanıcımız var
Son kaydolan kullanıcımız: deluone

Kullanıcılarımız toplam 577 mesaj attılar bunda 244 konu

Paylaş | 
 

 Daha Az Yorulun. Daha Çok İş Yapın

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
dodimus



Mesaj Sayısı : 26
Yaş : 47
Nerden : ankara
Kayıt tarihi : 24/08/08

MesajKonu: Daha Az Yorulun. Daha Çok İş Yapın   Paz Eyl. 07, 2008 2:24 am



Daha çok iş yapmak ve kendinizi daha az yormak istiyorsanız, aşağıdaki genel bilgilerin doğru mu yoksa, yanlış mı olduklarını bilmenizde yarar var. Yanıtlar, inandığınız doğruları çürütebilir.



Yarım saatlik

bir şekerleme üç saatlik gece uykusuna bedeldir.



Doğru. Öğle yemeğinden sonra ya da akşam yemeğinden önce küçük bir şekerleme yapın, bu sayede gece daha az uyuyarak da idare edebilirsiniz. Uzmanlar bu kısa şekerlemenin, sabah uyanmadan önceki üç saatlik uykuya eşdeğer olduğunu savunuyorlar. Genellikle az uykuyla idare ettikleriyle övünen kişilerin büyük çoğunluğu birer şekerleme uzmanıdırlar.



Ne denli

dinlendiğiniz, uyku

sürenizden daha önemlidir.



Doğru. Gevşetici bir dinlenme, enerji depolama bakımından çok etkilidir. Birkaç saatlik rahat bir uyku çekerseniz, sabaha dinlenmiş uyanırsınız. Uykusuzluk çekenlerin en büyük sorunu gevşeyememektir, çünkü uyuyamayacaklarından korkarlar ve endişeleri onları uyanık tutar.



Küçük gerilimler de,

sizi en az büyük

sorunlar denli yıpratır.



Doğru. Öncelikle onları belirleyemediğiniz ve onlarla başa çıkamadığınız için, pek çok küçük problem sizi zamanla bitkin düşürür. Öte yandan tam anlamıyla bilincinde olduğunuz büyük bir sorunla karşılaştığınızda tüm kaynaklarınızdan yararlanıp onun üstesinden gelebilirsiniz.



Ayaklarınızı

dinlendirmek için

onları havaya kaldırın.



Doğru. Ayaklarınızı günde on dakika kadar kalça hizanıza kaldırıp dinlendirmek, sizi canlandıracaktır.



Sessiz dinlenme

en iyisidir.



Koşul değil. Pek çok uzman, uzun süreli dinlenme sırasında televizyon ya da radyo gibi pasif aktivitelerin yanı sıra, zihninizi ve bedeninizi çalıştıracak, bahçeyle uğraşmak, spor yapmak, ev dekorasyonu gibi aktiviteleri de öneriyorlar.



Akşam verilmiş

kararlara güvenmeyin.



Doğru. Onları daha canlı olacağınız sabaha erteleyin. Sabah yaptığınız seçimlerin gece yatmadan öncekilerden farklı olacakları kuşkusuz.



Aşırıya kaçmak

sizi yorar.



Doğru. Yorgunluk genellikle, ücretini karşılamayacağınız bir ürünü satın almak istemekle başlar. Kararsızlık ve kuşku tıpkı yorucu bir fiziksel aktivitenin bedeninizi yorduğu gibi, sinir sisteminizi yorar.



Erken yat, erken kalk.



Şaşmaz bir kural değil. İki tip insan vardır. A tipinde olanlar sabahları erken saatte hızlı ve verimli olurlar; en iyi uykuyu da gece erken saatte yatarak elde ederler. B tipindekiler ise en verimli çalışmalarını öğleden sonra ya da akşam gerçekleştirirler; bu kişiler en iyi uykularını gecenin ilerleyen saatlerinde alabilirler ancak. B tipindekilerin geç uyanıp geç saate dek çalışmaları daha uygundur.



Ayakta durmak

yürümekten

daha yorucudur.



Doğru. Yürüdüğünüz zaman, ayakların her biri zamanın yarısını dinlenerek geçirir; oysa ayakta durduğunuzda her iki ayağın dinlenecek fırsatı olmaz. Üstelik kuyrukta sıra beklemenin stresi ve sabırsızlığı sizi ayakta durmaktan da çok yorar.



Zor işlerinizi ertelemeyin.



Doğru. Bu işlerin üzerine gidin. Bir işi askıya almak sizi iki kat yorar, ondan kaçması ve sonra yapılması. Zor işleri ilk sıraya almak peşinden yapacaklarınızın kolay görünmelerini sağlar.



alıntıdır I love you
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
 
Daha Az Yorulun. Daha Çok İş Yapın
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» ENDÜSTRİYEL KALIPÇILIK
» Bitkilerde Üreme ve Gelişme
» Lara Yeliz Sar Yapımcıların Gözdesi

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PAYLAŞIM SİTESİ :: OKUL ÖNCESİ EĞİTİM :: ANNE VE BABALARA REHBERLİK-
Buraya geçin: